رویدادها

باشگاه دفاع شخصی

ویژگی های مهم باشگاه دفاع شخصی

امروز می خواهم در مورد ویژگی های مهم باشگاه دفاع شخصی و نکات مهم انتخاب یک باشگاه خوب رزمی با شما سخن بگویم..

در ابتدا مختصری در مورد رشته دفاع شخصی و کاربرد های ان برای شما اماده کردیم.رشته دفاع شخصی از زیر مجموعه های ورزش های رزمی در واقع ترکیبی از رشته های ضربه ای رزمی و رشته های تکنیکی رزمی می باشد.

رشته دفاع شخصی تلفیقی از رشته های کاراته کیوکوشین جودو و جوجیتسو می باشد که البته پیدا کردن استادی که به همه ی این رشته ها مسلط باشد کمی سخت است.

یکی از ویژگی های مهم رشته دفاع شخصی و محبووبیت ان در واقع فرصت دفاع از خود می باشد.

ویژگی های باشگاه دفاع شخصی چیست؟

اولین و یکی از ویژگی های مهم باشگاه دفاع شخصی انتخاب استادی مسلط به رشته های رزمی می باشد . اینکه استاد با شما تمرین کند گزینه انتخابی نیست ولی اگر استادی را پیدا کردید که سر کلاس در تمارین شرکت می کند بدانید بهترین باشگاه دفاع شخصی را قطعا پیدا کرده اید.

دومین ویژگی باشگاه دفاع شخصی خوب به به روز بودن استاد مرتبط می شود .استادی که دائما در حال رشد و یادگیری است قطعا می تواند کمک شایانی به پیشرفت شما و درک ورزش در شما شود.

سومین مورد شرکت در مسابقات منطقه ای و کشوری است.برای اینکه بتوانید خود را محک بزنید از رزومه شرکت در مسابقات با خبر شوید.

چهارمین مورد به خود شما برمی گردد بله درست است!اینکه شما در تمام کلاس ها به صورت مستمر شرکت داشته باشید اداب کلاس را رعایت کنید خود انگیزه ای برای پیشرفت می باشد.در سرکلاس تمام تمرکز خودرا روی یادگیری تکنیک گذاشته و از تلف کردن وقت خود جلوگیری نمایید.

پنجمین مورد از ویژگی باشگاه دفاع شخصی قطعا قیمت مناسب ان می باشد زیرا برای کسی که می خواد به طور مداورم رشته تخصصی داشته باشد قیمت مسئله مهمی باشد.


حالا بعد از گفتن ویژگی باشگاه دفاع شخصی قصد داریم بهترین باشگاه این رشته در شمالشرق تهران با مربیگری استاد سید شهاب موسوی را به شما عزیزان معرفی کنیم.دسترسی اسان به مجموعه امیرالمونین شهرک محلاتی با وجود مترو و اتوبوس می تواند در رفت و امد به شما عزیزان بسیار کمک کند.

آکادمی تخصصی هنرهای رزمیآموزش دفاع شخصی ترکیبیجوجیتسو-کاراته-جودومدرس:سید شهاب موسوی

آکادمی تخصصی هنرهای رزمی آموزش دفاع شخصی ترکیبیجوجیتسو-کاراته-جودو

استاد سید شهاب موسوی با رزومه قوی و داراری قهرمانی های متعدد کشوری و منطقه ای،مدرسی در دانشگاه امام حسین و از همه مهم تر به روز بودن اطلاعات و کار کردن با شاگردان در کلاس می تواند در ارتقا سطح شما عزیزان  بسیار موثر باشد.

برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 09121866866 تماس حاصل فرمایید

برگزاری کلاس ها در روزهای فرد ساعت 5:30 تا 7 عصر می باشد.


 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *